KENGKAWAN

Friday, 22 July 2011

Sedikit Perkongsian

♥♥♥







Idea xde

Tapi nak buat n3 gak

Pinjam ILuvIslam punye

Halal ye...




♥♥♥

26 comments:

wahida said...

ok lah tu..janji hapdet...

AI said...

Wahida - dah bersiap nak balik umah ke...

nuwairani ismail said...

perkongsian ilmu...takpe pinjam2 pon...heheh

ORLANDO AHMAD said...

gambar budak kecik ni comel mcm gua

Kunang-Kunang said...

Terima kasih atas peringatan.

Teringat masa bekerja dulu, bila sebok bos selalu bergurau, lepas tu bila akak senyum, dia akan kata "kalau masih boleh senyum tu jawabnya belum sebok sangat lagi".

Cheq Sue said...

"Semoga Allah mempermudahkan urusan kita esok dan hari seterusnya..."
Amiiinnnn....

kakngah said...

aku dah kene sampuk ngn wordless menjak hari rabu haritu.. sampai harini takde n3.
xder modal nak menceceh la..
:P

belog|amiyo said...

senyum kan sedekah :)

AI said...

Nani - ilmu yg baik tu elok lah dipanjang2kan kan kan...

AI said...

Orlando - comel mcm ustad? ustad lagi comel kan kan...kehkehkeh...

AI said...

Kunang2 - baik boss kak ani kan...

AI said...

Cheq Sue - amin yarobbal alamin...

AI said...

Ngah - kehkehkeh...ke sbb kene cuci popo dlm toto...

AI said...

belog|amiyo - betul lah tu..haa senyum le selalu ye...

Kakzakie said...

Indah pengertinnya utk dikongsikan. Tak kisah...

AI said...

Kakzakie - terima kasih...♥

Hantu Kak Limah said...

halal.....:)
dah tengok cite KONGSI lom....keh..keh..keh...

Ann Huda (Ate) said...

Amin.

Kira halal lah pasal dah baca bismillah masa sembelih kan :D.

^baju kurung^ said...

nak senyum :)

AI said...

HKL - lom tgk la...astro first pon x pernah amik...

AI said...

Ann Huda (Ate) - hehe...bace bace

AI said...

^baju kurung^ - ok...kite senyum same2 yer...

fazilzura said...

xperlu kata apa2.. SENYUMMMMMMMMMMMMMMM

^______^

AI said...

fazilzura - senyum aje ye...

ILA HonEyBuNNy said...

i love islam too...

datang sini dengan senyuman...;-)

AI said...

ILA HonEyBuNNy

- TQ Ila...senyum sesame yerr...