KENGKAWAN

Wednesday, 20 July 2011

Award! Layak Ke?

♥♥♥








Malu sebenornye nak letak award ni...rase nye lom layak lagi...hehe...tapi nanti kecik lak hati Nani yang berbesar hati nak bagi kan kan, ambik je lah. Seb baik x kene wat homework...


Pastu kene cari 8 orang penerima award ni...jeng jeng siapa yang kena...











9) Yani

10) Bujal



Ooppss...alamak terlebih sudah...xpe lah kan kan, kalo boleh nak letak semua follower...boleh x gitu? Baru lah adil dan saksama...kan kan...



♥♥♥





21 comments:

DrSinga said...

YeayY!!!!

thankyou Yang !!!
amat berbesar hati ..
touched..


(chopp...
sambil ngecheck sekali lagi..
ni bukan Tag kannnn.....)

DrSinga said...

dah baik dah demam???

nuwairani ismail said...

hihih...baru nk ajar...dh pandai pon...

Kunang-Kunang said...

Assalamamualaikum Al,

Terima kasih atas ingatan dan sudi panjangkan award tu pada kak ani. Nanti akak ambik ek.

ORLANDO AHMAD said...

dah lama tak tengok blog yg ade award... skang ni sibuk ngan wordless aje hahaha

AI said...

DrSinga - ♥U

TQ sudi terima award, u'll always be the 1st coz u're my 1st follower...

Doc - tag? teman pon xtau...hihi

Demam xde...batuk je...

TQ Doc

AI said...

Nani -

hehe...pandai kan student ni?

AI said...

Kak Ani -

Waalaikumsalam...terima kasih sudi terima...

AI said...

Orlando -

Ustad, teman pon x brape nak reti psl award ni benornye...hihi

NM02 said...

tahniah pada yg dapat.. sesekali menghargai follower, baru rasa dihargai... betui dakkk




*_"

AI said...

NM02 -

betul tu...nak letak semua follower la boleh x...hehe

DrSinga said...

dah datang balik ni..
nak ambik award..
semalam tenet siput babi..

Kakzakie said...

Cantiklah...

AI said...

DrSinga -

silakan silakan...

AI said...

Kakzakie -

ape yg cantik tu? blog ke? org ke? haha...prasan lebih kan kan...

ORLANDO AHMAD said...

owh, gua dapat gak award ni tapi tak sempat nak wat entry pasal ni... kena carik 8 orang ek?

lu nak award atau gua spam? hahahah

Chik Att said...

ehhhh .. CA tersenarai kee...

thankkkkkkkk ........

AI said...

Orlando - ostad keje men'spam' org je ye...

AI said...

CA - sudi kan lah ye...

miloais said...

thanks beb!
iols baru perasan award ni...

maaf ye.... kelewatan sangat2 kekdahnya!

AI said...

miloais - xpe lah lewat...tp blom terlambat...haha