KENGKAWAN

Tuesday, 12 July 2011

Dia Tak Puas Hati

.

Nasi Beriani di RA hari tu tidak menepati citarasa mereka...jadi nya pergi la kat sini pulak...






Beriani Kabsah - walopon tidak berapa nak minat ngan beriani, tapi habis di makan juga sebab memang la sedap...hehe







Harga nye...alamaks...lupe nak tengok sebab bukan teman yang bayor...kihkihkih...


Free publicity untuk Restoran Saba' - The Yemen's Brother. Yang ini dekat Keramat tu, first time pergi dulu yang kat Cyberjaya.






~ ~
* *
_










18 comments:

ady said...

as-salam AI
NPK SEDAP NASI BERIANI KABSAH...DAH LAMA TAK BUAT NASI BERIANI...HUHUHU..

AI said...

ady - salam ady

wahhh...kalo ady buat mesti sedap beriani tu...

julietchun said...

tak pernah dgr namanya atau saya yg taktau sebab tak makan nasi beriani.

AI said...

julietchun -

wahhh mesti cube tau melainkan mmg dah x minat sgt kat beriani...

nama nye Rest Saba' (kepunyaan adik beradik dr Yemen)

yg x gemor beriani ni pon leh mkn tau...

nuwairani ismail said...

ni promosi berbayar ke ape? hihih....dah lama tak makan beriani...sedapnya...

Cheq Sue said...

al...bende2 yang susah cheq sue nak dapat ni le nko dok tayang... kalau dok meleleh2 aje ni sape nak jawab habaq mai.... (*x*)

AI said...

Nani - free promotion...hehe...mcm la tokey tu nk bg diskaun kan...

beriani hok ni meme sedap...kat KL je ade kot...hehe...

AI said...

Cheq Sue - sekali2 je dok tayang makanan...cheq sue tu ari2 tayang...lg le org kat sini meleleh ayaq lioq ari2...hehehe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

penah gak makan kat restoran saba' yang kat cyberjaya tu ..sedap :) :)

gadisBunga said...

ye...saba' punye khamsah tu mmg sedap...

alahai....terasa nak pegi ptg ni....

NM02 said...

kekadang suker nasi ni kekadang tak suker

AI said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡

- pes taim pegi pon kt cyberjaya tu...masa tu boleh abiskan sepinggan beriani yg x pernah dibuat seblm ni...sedap kans...

AI said...

GB - jgn mintak khamsah...xde nanti...hehe...kabsah...

AI said...

NM02 - suke Saba' nye sbb sodappp...

fazilzura said...

Aduyaiii ...sodap nye menu itu ..

** salam kenalan ye dr Fazilzurakil

AI said...

fazilzura - kabsah kat saba' ni mmg sodappp...

Sunah Sakura said...

kalo orang diorang yang buat, memang sedap sangatttt, kalah orang kita buat...

AI said...

Sunah - asal makanan dia org kan...mesti dia org terer...