KENGKAWAN

Tuesday, 13 September 2011

Yang Ini Ke?

♥♥♥



Ada yang cakap bunga 'Tahi Ayam' lain dari gambar N3 yg lepas. Rasa nya bunga ni yang dimaksudkan...













* haisshhh..yg lalat 2 ekor ni buat ape pulak...kt public pon sempat yer...


 



* pasni nak letak gambo semua bunge2 yg amik kat sg buluh tu + gambo bunge masa raya...hehe, jgn sampai ade yg termuntah nnti...hihi

♥♥♥



42 comments:

ORLANDO AHMAD said...

gambor kat nursery?

AI said...

ORLANDO AHMAD -

hehe...ye le...

Mama2Q said...

AI..Salam..Saya dah wat header cam yg awak ajar tu, tp gambar yg saya letak tu jadi sgt besar, terlebih dr hadnya, sampai terganggu first entry saya...camne tu?

アヌム ちゃん said...

ni kot ehh..kaler same dah.heeee

AI said...

Mama2Q -

alamak...saya pn nk kecikkan header blog tp x tau...kene blajar dr yg lebih mahir ni...hehe

AI said...

アヌム ちゃん -

yg ni kalo bahsa inggeris nye 'marigold' kan...hehe kite pon drsinga yg cakap...

en_me said...

ammvoiii lalat tengah beromen makk aii tewww.. ekeke

DrSinga said...

ha ahhhh...
yang gi kacau lalat tengah beromen tu kenapa!!!!

DrSinga said...

ha ah..
bunga ni yang saya panggil bunga tahi ayam

AI said...

en_me -

x boleh dibiarkan en_me, nti membiak!!! hehe

AI said...

DrSinga -

pas amik gambo lalat, dah ku halaukan x bg beromen...nti membiak, bahaya...kan doc kan

AI said...

DrSinga -

yg ni skang baru kutahu dipanggil taik ayam gak, dedulu yg kekecik tu le...

ORLANDO AHMAD said...

ingatkan gambor kat reban ayam keh3...

jangan marahh gurau saje ;-)

aizamia3 said...

dulu kat kampung banyak pokok bunga ni.. keliling umah ada.. ;)

AI said...

ORLANDO AHMAD -

hehe...sbb name taik ayam ye, gambo kat reban le ye...

AI said...

aizamia3 -

ade gak yg tanam walopn bau nye x besh!

wahida said...

cantiknya warna kuning tu...

Lovely Kitchen said...

minat bunga ye...sronok kan tgk pokok2 berbunga...fresh!

lieynanilaz said...

cantikkan bunga2 tu walau x secantik namanya..:)

AI said...

wahida -

tgk aje, jgn cium...hehe

AI said...

Lovely Kitchen -


bkn minat bunge sgt...suke main hp ade kamera...hehe (jakun sgt kan..)

AI said...

lieynanilaz -

sian dia kan kan...

NM02 said...

naper tak zoom kasi dekat sikit gambar lalat tu..

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Al,

Akak ni memang minat bunga, pada pandanan akak bunga tahi ayam ni cantik, cuma bau dia jerlah yang kurang, tapi dia cantik untuk memeriahkanruang.

nuwairani ismail said...

ha...ni bunga tahi ayam yg biasa nampak...

AI said...

NM02 -

sedih nye...hp tu xleh nk zoom...huhu

AI said...

Kunang-Kunang -

Kak Ani, kalo tanam bunge ni xleh gi dekat2...hehe

AI said...

nuwairani ismail -

dr kecik kite kenal yg kecik2 tu bunge taik ayam...yg ni baru tahu...hehe

zonaku said...

ye inilah dia............ y ari tu mmg tatau nama dia.




er.. ada tanam orked x? best oooo tgk bunga orked. sy x tanam, suka tgk je laaaa

kakngah said...

hhaaa...
inilah bunga taik ayam.
mmg cam taik ayam bau dia.
tapi cantik.

Hantu Kak Limah said...

gua rase nak muntah kuar lalat...buleh tak..keh..keh..keh....

AI said...

zonaku -

orked xde...kat umah ade kaktus je...hehehe...yg ni semua kt nursery sg buluh tu...

AI said...

kakngah -

Ngah...ari tu x terbau la pulak....hihihi

AI said...

Hantu Kak Limah -

HKL wat magic ooo...silakan silakan

Nur Misnan said...

hahhh.. bunga taik ayam ni ler aku maksudkan..
masa kecik2 ni ler bunga yang aku tanam...
bucuk tapi suka warnanya.. hik3

AI said...

Nur Misnan -

yg ni kite x pernah tgk masa kecik2...hehe

^baju kurung^ said...

harusla ad lalat landing..bunga tahi ayam rpenye, hik2

ieda said...

alor kita pun x pandai bab2 bunga nie .. :)

AI said...

^baju kurung^ -

sinonim lalat dgn taik kan...

AI said...

ieda -


pandai masak dah ok lah tu...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

tapi bunga ni bau dia tak best kan ?

AI said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ -

mmg x best sbb tu dipanggil 'taik ayam'...