KENGKAWAN

Friday, 9 September 2011

Bahan Lama

♥♥♥



Ini bahan untuk Ramadhan...tapi baru nak letak...xpe la kan...hehehe...ape tu? Benda ni je ha...orang bagi kat en.asben...











* yg ini the only one yg kite dpt... dari Telekom...TQ Mr Ilham...







♥♥♥

24 comments:

en_me said...

x sempat2 interprem blog kat screen tewww makk.. ahaha

Kakzakie said...

Kotak dia pun cantik. Kalau anak kakak boleh berebut nak jadikan hak milik dia....

AI said...

en_me -

hahaha...en_me...suratan atau kebetulan...atau mmg saje dibuat2...hehe

AI said...

Kakzakie -

sama lah tu kakzakie...siap keluarkan brg2 tu...

DrSinga said...

kalau tak nak kotak biru tu.. bagi saya..
:)

AI said...

DrSinga -

doc...kotak biru jd rebutan 2 anak dara kt umah...hehe

Ucu Faridah said...

al...sihat..?
kalau k.zakie kata anak2 dia berebut nk kotak tu...kalau ucu..ucu yg berebut dgn anak daraku yang tunggal ni...

AI said...

Ucu Faridah -

sihat ade nye...

hehe...mak berebut ngan anak yer...pastu mak le yg mengalah kan...

Cheq Sue said...

aduiii....kite jugak la dah lama x nerime bende2 free camtu...

ieda said...

cantik bekas nie dik .. ala2 english style kan :)

AI said...

Cheq Sue -

ala cheq sue kesian nye...

AI said...

ieda -

ye la ieda kan...

ORLANDO AHMAD said...

nak satu...

kakngah said...

ada lg ke isinya???

szar said...

apasal korang berebut kotak...???
bak sini isinye

nuwairani ismail said...

murah rezeki dia bulan2 pose ni...pakcik kite pon ada jugak pesen2 gitu...setiap kali nk raya, CNY, ada aje dpt hamper...paling best bakul2 yang cantik tu..

Mama2Q said...

ni ceta pasal lain yer..kite nak letak pic kat atas blog cam pic bunga merah tu sbg header, tp tak pandai2 nak wat header..camne ni...ajar la..TQ...:)

AI said...

ORLANDO AHMAD -

boleh...mai sini...hehe

AI said...

kakngah -

Ngah...isi nye ade lg, depa dok amik kotak je...haha

AI said...

szar -

doc...simpan spi hang balik dr UK k? hehe

AI said...

nuwairani ismail -

alhamdulillah...bakul lg mahal dr isi...hehe

AI said...

Mama2Q -

ini yg saya buat...bkn pandai sgt pon hehe...

- dashboard
- design
- header > edit
- klik edit
- image > masukkan gambar
- save
- da siap, preview blog...

ok...cube lah ye mama2q...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

wa...manyaknya hamper :) :) ...like2

NM02 said...

ai pun ada dapat

tapi sampai skang isinya masih lom dirasa