KENGKAWAN

Thursday, 22 September 2011

Tak Kesian Ke

☺☺☺




Kesian tak? x kesian pon...geli ade lah...





* bukan snap sendiri sbb kite geliiiiiii...





☺☺☺






25 comments:

DrSinga said...

saya sukaaaaaaaa!!!
mata dia kiut!

nak beli sekor..

ORLANDO AHMAD said...

macho..

zonaku said...

kesian... tp dr jauh je la...... kalau dia kat luar, mg x kesian dah..





larikkssss..............

kakngah said...

pandai dia buat muka poyo....

en_me said...

siap jeling jeling tuu .. ammvoiii

ieda said...

adeyyyy ! mau melompat kalau jumpe nie .. tapi bile tenung lama2 kesiannnnnn !

Kakzakie said...

Selalu macam tu Al. kita geli tapi anak-anak selamba je...

nuwairani ismail said...

mcm banduan dalam penjara je...seb baik tak belang2...hihih

ady said...

as-salam AI
tengok tu mata dia.. besar kan...

AI said...

DrSinga -

doc...u mmg weird...haha

AI said...

ORLANDO AHMAD -

ostad lagi macho...haha

AI said...

zonaku -


lariii...geli wehhh...

AI said...

kakngah -

Ngah...hahaha mmg poyo je kan...

AI said...

en_me -

jelingan manje ke en_me...hehe...

AI said...

ieda -

jadi jgn lah ditenung ia lama2 ye ieda...haha

AI said...

Kakzakie -

dia org boleh ckp comel lak tu...huhu

NM02 said...

comel je dia pegang pagar tu. hehehe

AI said...

nuwairani ismail -

hehehe...banduan merenung nasib nyer...

AI said...

ady -

ye la en.ady...tergolek2 mate dia...

AI said...

NM02 -

macam tgh posing ek..hehehe

Aku Ibu Muda said...

geli lah...hehe

AI said...

Aku Ibu Muda -

hihi...kite pon geli...

Lady Windsor said...

Rasanya sugar glider lagi besau mata dia...dan lagi chumell...

AI said...

Lady Windsor -

haha...sugar glider pon kite geli...bulu2...

Hanih Borhan said...

eh, janganlah geli, kesian not, tengok mata dia, m'harap simpati je, haha...