KENGKAWAN

Monday, 22 August 2011

Manis Nye Kurma Ini




♥♥♥



Tadi kan dah buat satu N3...ni ade lagi...bole la kan sbb weken x dpt nak letak N3 sebab sibuk ngemas rumah, mop lantai, basuh+sidai+lipat baju, masak2 ngukur jalan (hehehe...yg benor nyer).



Sebelum ni dapat yg kecik aje...bingkisan ke2...hah amik ko...sebesar dulang! makan lah kurma tu puas2...manis nye kurma ini...hehehe (sila jangan jeles yerr...). En asben juga lah yg dapat, bukan kite...






* ade yg nak enter frame tangan le pulak...





♥♥♥

30 comments:

lieynanilaz said...

wah..kurma dari mana tu...selalu dapat alam bekas yg comel2 gitu...

AI said...

lieynanilaz -

ana tidak tahulah dari mana ini kurma...tapi besor2 tau...

DrSinga said...

yang putih tu..
kurma nougat eh??

nougat saya suka..
manis pun gasak lah..

AI said...

DrSinga -

doc...ye le tu, tp bkn kurma, ade almond je. nak ke? hehe...

Kakzakie said...

Kalau dekat Mekah banyak jual macam ni Al. Memang manis sangat.... Ada lagi satu jenis macam jelly dia layerkan dgn kurma. Pun maaaaaniiisss sangat....

wahida said...

kalau dapat kurma coklat pun best kan?

AI said...

Kakzakie -

wahhh yg mcm jelly layer kurma lom pernah mkn...kurma ni dia org letak gule ke?

AI said...

wahida -

kalo bebudak kan dia org mkn coklat nye je...kurma nye x...

julietchun said...

buleh buat hantaran :D

AI said...

julietchun -

ye la kan...nak gi minang juliet la...boleh?

szar said...

kurma ko tu posing atas katil ek

nuwairani ismail said...

kenapa asik dapat kurma mcm tu? jeles pulak tengok org makan kurma...yg kite ni asik menumpang makan kurma di rumah kawan2 je..

Mama2Q said...

cantiknya kurma tuh...jelesnya.....(hahaha...ada berplastik2 kurma kat umah ni, tapi kurma Ai juga yang daku hinginkan)

AI said...

szar -

kehkeh...mane lak atas katil...depan tv...tu alas ala2 toto...tp nipis...hehe

AI said...

nuwairani ismail -

alahai sian nyer...tumpang makan pon xpe...janji dpt makan kan...

AI said...

Mama2Q -

hehe...biasa la tu kan...

Kunang-Kunang said...

Best ni dapat kurma. Rezeki bulan puasa.

gadisBunga said...

ala...gubah cecantik cenggitu...sayang pulak nak makan. heheh~

AI said...

Kunang-Kunang -

kite beli bagi kat org, pastu dpt lak pemberian dr org lain...rezeki kan

AI said...

gadisBunga -

ye la kan...blom bukak lagi tu...hehe

ORLANDO AHMAD said...

macam hantaran...

Jya! said...

wah kurma diaa..nampak menarik tu..banyak lak tu..nak sikittt.heeeee

en_me said...

tangan yg gebu tewww.. ehehe

AI said...

ORLANDO AHMAD -

ustad...bole la amik idea buat hantaran utk ustazah...kan kan

AI said...

Jya! -

mai la sini Jya...hehe

AI said...

en_me -

bukan tangan mak teww...hehe

ieda said...

wah2 kalau akak teruja dpt nie :)

AI said...

ieda -

tapi kan...semua nye manis2...nti bertambah manis AI..hakhak

fazilzura said...

lawo nye deco cmtuh ...

AI said...

fazilzura -


lawa2 sayang nk makan kan...hehe