KENGKAWAN

Monday, 22 August 2011

Journey Into The...



♥♥♥


...cactus flower!


Tajuk je gempak...cerita pasal benda yang sama...hehe...yang ini pasu ke3 dari 4 pasu yang dah berbunga. Tinggal lagi satu pasu masih anak dara belum berbunga.


Balik tarawikh semalam tengok dah kembang, ambik jugak la walopon sebenar nye malas dah...



* malam - 10.30 ++









* pagi tadi - 7.00++






p/s - kalo ade dslr + micro lens kebendetah mesti canggih kan...



♥♥♥



20 comments:

bujal X said...

saya pakai kamera pakai buang je~keh keh~~

zonaku said...

bunga kaktus ada bau x??????

nuwairani ismail said...

memang betol2 obses dengan kaktus ni...hihih

NM02 said...

harus gedebas kalu pakai dslr

en_me said...

tau xper.. ekeke

Cheq Sue said...

perghh... cactus lover nih

Ann Huda (Ate) said...

Ate bkn peminat bunga dan tak punya camera cangih hanya ada camera di hp cikai...tapi Ate suka tgk gambar ni.. Subhanallah syantikkkk.

AI said...

bujal X -

itu ainul punye kan kan....hehehe

AI said...

zonaku -

sayang nye ia tidak berbau...(ke idung ku yg sumbat???) hehehe konpem xde bau sbb dah byk kali mmg x pernah bau ape2 pon...

AI said...

nuwairani ismail -

nani...mane x nye...berthn2 tgk tunggul kaktus je, tetibe berbunge lak bergilir2 dia...hihi

AI said...

NM02 -

rase cam nak sambar satu le...hehe

AI said...

en_me -

ekeke...pinjam en_me nye je lah..bole?

AI said...

Cheq Sue -

bunge tu je pon yg ade kat umah ni...hehehe

AI said...

Ann Huda (Ate) -

cantik sbb ala-ala pro yg amik kot...huahahaha...pon gune hp je pun...huhu

ieda said...

cantik dik ! :)

AI said...

ieda -

♥♥hehehe...*sambil tersengeh2 malu (kunun)...

Chik Att said...

kira oklah tu... CA punya cap ayam jeee

Kakzakie said...

Kalau pokok yg kita taman berhasil mesti suka kan Al.... Kakak tanam orkid susah betul nak berbunga. Daun je yg banyak...

AI said...

Chik Att -

tapi sardin cap ayam mahal tau..hehehe

AI said...

Kakzakie -

betul tu kakzakie...wahhh tanam orkid ye...kalo berbunge mesti cantek tu...jgn lupe amik gambo nanti ye...