KENGKAWAN

Wednesday, 1 June 2011

Siapa Punye Keje?

Citer pasal kaktus x abis lagi nih...hehe


Lepas berhari-hari ambik gambau kaktus dulu tu...ternampak le lubang2 kat pokok kaktus tu...






Pelik la...nape lak jadi camtu...pastu satu hari dah jumpe ape punce nye...dgn bahan bukti sekali...





Tu dia...ni mesti bujang kecik tu punye keje...di buat nye pokok kaktus tu target dia menembak!...hadoiii


12 comments:

nuwairani ismail said...

binatang apakahh itew???

AI said...

hehe...itu bukan binatang nani...itu le peluru pistol dak bujang kecik kat umah ni...alahai anak emak...

julietchun said...

nasib baik dia hala ke kaktus, kalo ke tingkap kaca ke lagi haru,kekekeke

AI said...

julietchun - dah pernah dibuat nye...tp melantun ke dia balik...hehe

DrSinga said...

sungguh kejam...
tsktsktsk...

AI said...

doc...mmg kejam...bile dia tgk gambar tu, dgn selambe dia ckp ni dia lah yg buat! mcm x bersalah je...

gadisBunga said...

kesian kaktus. ada duri pun cedera parah jugak. heheh~

kak ina kl said...

gilah terjah kat bora ombak tu..sekali-sekali makan luar best kan..

ada budak kecik camtulah..nasib baik tak tercucuk duri kaktus tu.

zonaku said...

salam singgah...

ingatkan telur ulat.... rupanya peluru....... pandai gak dia cari target

AI said...

GB - kankan...nasib le emak nye x heran sgt kt kaktus tu...tanam kunun utk cocok montot kalo ade pencuri masuk umah...hehe

kakinakl - nti nak gi jugak bora ombak tu (didi AF nyanyi situ lg ke?)

zonaku - thanks...saje x buangkan peluru tu...bhn bukti...hehe

Chik Att said...

target shoot .... hahahan.... anak suka , mak merana...

AI said...

Chik Att - itu le, bile peluru abis, mak nye belikan lagi...haha