KENGKAWAN

Tuesday, 7 June 2011

Dia Kembang Pagi Tadi...

Mungkin dari malam tadi ...x perasan...pagi ni baru nampak...






Kali ni xyah panjat pagar lagi dah...tapi menonggeng la pulak...hehe...sbb pokok nye rendah je...




Guna hp je...hukhuk...





Semakin nak siang, dia dah kuncup balik...petang ni mesti dia dah tutup balik dan tunggu masa nak gugur ke bumi...

Ini le putik yg kat header atas tu...

Kesian   Sekian...(bile la citer pasal kaktus ni nak abis...)

♥♥♥










.

26 comments:

nuwairani ismail said...

cepatnye! kejap jela ek kembang...

julietchun said...

nasib tak kena meniarap :P

bujal X said...

1st time tengok bunga kaktus~~

takjub!haha~~

miloais said...

cantik!

pokok kaktus kat umah ada enam pasu
pasu kecik tuhhhh!
hik hik hik

Sue's said...

yg special ni mmg x tahan lame... tp canteeq ah...

AI said...

Nuni - mmg kembang kejap je...1st time x tau...yg ni dah 3rd time...hehe

DrSinga said...

ada tak buah kaktus??

AI said...

julietchun - kalo meniarap xtau le camne ek...

AI said...

bujal X - AI pon masa memule tu mcm heran gak..eh! kaktus berbunge ek..hehe

yg ni 3rd time dah..

AI said...

miloais - kalo pasu pasu kecik tu xtahu le bile nk bebunge tu...

yg kt umah ni ade nk cecah siling dah...hehe

AI said...

Sue - cantek aje...tp xde bau...

AI said...

DrSinga - buah kaktus? mcm doyan kot...hehehe

gadisBunga said...

siyes cantik bunga kaktus yang ini!!!

AI said...

GB - mmg cantik...kalo ade kamera canggih mesti lg cantik kankan...

Tp xde bau...

zs said...

bila nak buat cerita bunga bonzai ni???

AI said...

zs - bonzai tu hang le wat citer...bonzai dr UK!!! hehe

JARI TERBARAI said...

aturan kehidupan... ade permulaan, ade pengakhiran ;)

AI said...

Jari Terbarai - begitulah ada nye...

kakngah said...

ingat bunga bakawali tadi..

AI said...

kakngah - bunga bakawali? hehe...bunge ape tu?

Sunah Mohammad said...

subhanallah...canteknye!

AI said...

Sunah - mmg cantik..tp kejap je kembang nye..

Mutiara Bernilai said...

cantik!

tak pernah tengk kembang kuncup bunga depan mata |agi,,

AI said...

Mutiara Bernilai

- tgk la...best tau...

eppoo said...

uih..ni bunga yg header kaktus tu ek? cantik!

AI said...

eppoo - iye...ni dia dah kembang...