KENGKAWAN

Monday, 20 June 2011

Siapa La Buat Dajal Nih

??


??


??


Kalau la tercucuk paku masa gi PD ari tu, dah lama kempis...tapi ni baru je kempis lepas ambik bebudak habis training kat kelab tu.


Hairan betul...siapa la yang psycho kat kelab tu...adoiii...







Ah Yu - tokey workshop tu kate memang kene cucuk sebab lubang tu sebelah tepi tayar. Tak pasal2 dah kene tukar tayar yg baru je ditukar tu...alahai...





.


32 comments:

julietchun said...

kalo dapat orgnya, cucuk je bijik mata dia

Sue said...

uittt....sesuke je cucuk tayar kete orang... saya dulu pun pernah kena lukis kat bonet...x cukup kertas nak tulis gamaknya

zonaku said...

khianat betul.. duduk dendiam jangan kacau orang x blh ka?

Chik Att said...

buruk betul perangai .... asap kemenyan baru tau .... hehehe

luahfikiran said...

SALAM,
ADA ORANG TU, TAK SENANG HATI, TENGOK ORANG SENANG ! KENA DIRI SENDIRI BARU TAHU !

AI said...

julietchun - cucuk mate dia bior dia rase kan..kankan..


Sue - kite titik tgn org tu nak...biar dia rase...

zonaku - ramai yg kianat la kan...penang trip camne? mesti best tuh...

CA - haha...pedih mate!


En luahfikiran - itu la yg susah kan...En LF - knape saya nak komen di blog en sgt susah...x bole nk komen...ingat nak juga tinggalkan jejak...

eppoo said...

pergh... gile sape yang kejam tuh? kalo cik Al jumpe gerangan orang tu, simbah je asid!! haahhaa

en_me said...

dia soh beli kete baru agaknyerr.. ehehe

AI said...

eppoo - dia x cukup keje gak nye...eh, pagi td tgk mhi, sian kan org yg kene simbah asid tu...

en_me - hadoiii...

Cik_Shiqah said...

sabar je lah..
org yg buat ni psti akan dpt pmblsnnya jgk..
cpt atau lmbat je yg tntukan.
sekarang Allah bayar cash je.
huk3..

AI said...

Cik_Shiqah -

betul lah tu Cik Shiqah...

bujal X said...

sabarudin je lah~haih~~

AI said...

bujal X - sabarudin tukang kasut...hehe

wahida said...

ishhhhh...aku lak yg sakit hati tgk...sapa yg pedajal neh...adeh la...

szar said...

dia suruh beli kete baru tuh

AI said...

wahida - itu le...sabo tu sabo gak...geram tu geram gak...

AI said...

szar - doc...pos keta satu dr UK leh...

miloais said...

sapa lah yg busuk ati sangat2 ni???
tak puas hati - cakap depan2 lah kan
apa pulak main busuk camni!

aigoooooooo!~ tak gentleman langsung!

Kunang-Kunang said...

Tak apa, ada ubi ada bataskan.

Kita tak balas, orang lain balas kot.

Sabar jerlah.

kak ina kl said...

kalau tengah bulan mesti sesak gak kan..apa nak buat redha ajerlah

NM02 said...

singgah follow sini. jom tukar link

JARI YANG TERBARAI said...

hok aloh... camtu skali dong

chichi said...

eeee jahatnye..bedebah tol...

DrSinga said...

kena ganti tayar baru?
tak boleh tampal je?

ko teraniaya..
ko doa je..

AI said...

Miloais - depan2 dia takut le tuh...AI garang ala2 DrSinga...hehe


Kunang2 - hehe...tgh sabar ni...(kalo x kan, semua keta kt situ AI gi cucuk tayar...haha (jahat pulak!)...


Kakinakl - mmg tgh bln ni...pakai duit plastik lerr...huhu...


NM02 - tq singgah - nti kite follow ye...


JYT - hok aloh, nak wat guano...


chichi - mmg jahat kan...agak2 dia dah jatuh longkang kot...dah kene sumpah 40x...haha


DrSinga -

asben yg kate kene ganti
tampal je x ok kate nye

(dulu tayar keta AI pecah 1, dia ganti empat2..hehe..dia yg bayar..)

mmg teraniaya doc..
doa org teraniaya dimakbul tuhan kan..

Ida,Japan said...

tak patut betui la org yg buat kerja tu...kalau tak puas hati, biar berdepan...main belakang2 pulak..sabar ye AI

AI said...

Ida,Japan - itu le Ida...x tau le sape punye angkara...ape la yg dia sakit ati sgt tuh...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

huhu..khianat btol...dah la cucuk belah tepi..tak pasal2 kna tukar tayar ...haish

Mawar Berduri said...

perghh.. macam aku nak cucuk jew mata orang yang cucuk tayar tu..

AI said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡

- tu la...dah le tgh bulan ni...hadoii...


Mawar Berduri - hehehe...sabar MB...jom kite cucuk sesama...hahaha

Mama2Q said...

eh jahatnya org tu...tak pasal2 cucuk...psycho la tu agaknya...kesian awak...

AI said...

Mama2Q - itu le...x kenal pon org2 kat situ...