KENGKAWAN

Friday, 17 June 2011

Dinding Ke Lantai?



Dedaun ni kan...


Tumbuh kat dinding ke kat lantai???







Cer teka, cer teka...


Tapi xde hadiah...hahaha...



35 comments:

Kunang-Kunang said...

Teka yer, kat lantai kot

nuwairani ismail said...

konfem la kt dinding...(konfiden je teke)

AI said...

- Kunang2 - agak2 je ye...

- Nani - sgt konpiden...

hehehe...yg mane btol ek...

Syahiddmilikku said...

Ikut sains, tumbuhan terdorong kearah cahaya dan air. Jadi jawapan saya, B! kekek..

dinding umah akak ke tu? macam dinding umah arab kat sini. siap tanam pokok jalar2..

miloais said...

kat dinding

AI said...

- kalo ade hadiah ni dah ade pemenang ni...hehehe...

- kite tunggu lagi siapa mau teka...

julietchun said...

dindingggggggg!! err...

bujal X said...

kat siling~he~~

AI said...

julietchun - err...masih ragu2?...hehe


bujal X - ober la...ade 2 kebarangkalian je...dinding @ lantai - siling xde...haha

szar said...

aku tau...kat meja dapo ...sebab tuannya jarang ke dapo..

Mawar Berduri said...

lantaiiiiiiiii!!! (muka serius)

AI said...

syahidd - jawapan B itu utk ape ye?

AI said...

miloais - hehehe...

AI said...

szar - doc, ceh ko ni...baik punya hang bg no...

AI said...

Mawar B - yezza...disebabkan anda dgn serius menjawab...maka betul lah jawapan itu...

Dedaun itu tumbuh di LANTAI!!!

AI said...

ooopppsss...tp bukan di lantai umah saya...hehehe

gadisBunga said...

lantai! kan kan? :D

Sue said...

tak dan nak jawab eh... ada jawapan dah

eppoo said...

hahhhahahha.. DingTai! gabungan dinding n lantai~

Sunah Sakura said...

ala...da keluar jawapan... lantai jugak..hahhaha

AI said...

GB, Sue, Eppoo, Sunah -

hehe...x sabar la nk kasi jawapan sbb ramai yg ckp dinding!!! hahaha

DrSinga said...

kat simen lah gitu...

AI said...

DrSinga - ye le doc...kat lantai simen...

Miss Ran said...

dinding

JARI YANG TERBARAI said...

dinding, komfem dinding hhahhaa

Hantu Kak Limah said...

dedau tu tumbuh kat umah jiran sebelah...huhuhuhuhuhuhuhu...

eppoo said...

hahahaha. lmbt lak result kuar~

AI said...

Miss Ran, JYT -

hahaha...da bg jawapan lantai lg korang jwb dinding ek...

AI said...

HKL - hehe...disitu bkn kawasan kejiranan...disitu tiada org...hihihihi...

AI said...

Eppoo - Result da lama kuar...hehe

JARI YANG TERBARAI said...

hahhahha gua terlepas pandang, x perasan jawapan dah diberi hahahaa

tapi kan kalo lalu highway seremban KL area nilai, pokok2 mcm ni ade je kat dinding tembok tepi tu, tu yg gua beria2 cakap dinding tu hahahha (nak menang jugak)

Mawar Berduri said...

takde..takde.. jari barai cari point nak untuk menang..hehe..

yeah! mawar betulllll!

hadiah?

アヌム ちゃん said...

aa lantai eh..ramai betul yg meneka kan..hihi :D

Chik Att said...

LANTAI ... BOLEH BUAT KERABU KEEE...

AI said...

JYT - highway kl sban...tembok mane lak tu...

MB - hehehe...awal2 dah diumumkan xde hadiah...haha

アヌム ちゃん - ramai teka dinding...hehe

CA - kerabu? hehe itu species rumput2 kot...