KENGKAWAN

Friday, 27 May 2011

Bunga Kaktus


Kaktus berbunga for the 2nd time...1st time dulu x sempat nak snap gambar nye sbb x tahu yg bunga kaktus ni akan layu dgn cepat.


So, bile nampak dia berputik lagi cepat2 snap, tapi nak tunggu dari putik tu jadi bunga kembang memang lambat, berhari2 menunggu...bile dah kembang tu cepat pula dia kuncup balik...



Cantik gak kan bunga kaktus nih. Bertahun2 dok dlm pasu, sampai nak cecah siling baru ni dia berbunga. Nak dapatkan angle yg ni kene panjat pagar tau...jgn jatuh atas pokok kaktus tu sudah..naya!


2 comments:

DrSinga said...

Wangi tak ??

AI said...

hehe...xde bau pon...