KENGKAWAN

Monday, 30 May 2011

Belimbing Dalam Pasu



Pokok belimbing buluh berbuah lagi...dah banyak kali...tanam dalam pasu dan letak atas tanah seekar sekangkang kera depan rumah.







9 comments:

gadisBunga said...
This comment has been removed by the author.
gadisBunga said...

buat gulai dgn udang sedap ni!

AI said...

gadisBunga pandai masak ye...bagus bagus...

DrSinga said...

Kera tu kangkang besar-besar ke kecik je...
;p

AI said...

kera malu-malu nak kangkang...kecik le jadi nye...hehe

nuwairani ismail said...

salam ziarah..rajinnya u tanam pokok..

AI said...

hehe..pokok2 tu tanam dan tinggal gitu je, pandai2 dia tumbuh sendiri..hehe kdg tu x bersiram pon, harapkan ujan je..hadoii

Hasanah Muslim Shop said...

Kecur air liur....potong kecik2 masukkan dlm ikan bilis goreng atau ikan kering pun sodap. Naaaaaaaaakkkk!

Mrs Mohd

AI said...

Mrs Mohd - belimbing x tahan lama kan...sbb tu kalo petik, bagi la sape2 yg nak...